Webinar

Nytt og spennende Webinar fra Compete

Nytt Webinar – Likhetstrekk hos virksomheter som lykkes bedre over tid enn sine konkurrenter

Compete ønsker å invitere deg til et eksklusivt webinar om likhetstrekk blant virksomheter som lykkes bedre enn andre. Webinaret er bygget rundt et stort forskningsprosjekt vi har gjort ved London Business School. Studien har gått over flere år, og er foretatt på tvers av bransjer, industrier, land og kontinenter. Vi har sett på likhetstrekk i måten man arbeider med strategi, innovasjon, ledelse, marketing og organisasjon/kultur.

På webinaret går vi grundig igjennom de viktigste likhetstrekkene og knytter dette til hva det vil kunne bety for din virksomhet og hvordan dere kan bygge bærekraftige og varige konkurransefortrinn.

Jeg håper dette er av interesse. Webinaret holdes torsdag 2 april kl 09-10.30. Les mer og meld deg på ved å klikke på linken under: https://www.competeseminar.no

Compete ønsker deg velkommen til et forrykende Webinar om fremtidens måte å utvikle strategier på, bygget på ledende empiri og beste praksis cases fra inn- og utland. Hør Henning Karlsen fra Compete trekke opp viktige linjer for hva som skal til for å lykkes som virksomhet fremover.

Her vil du få svært nyttig og praktisk innsikt i hvordan du og din virksomhet kan arbeide for å skape økt konkurransekraft og inntjening både på kort og lang sikt.

Seminaret er bygget på ledende teori, cases og beste praksis innen strategi- og merkevareutvikling, generell ledelse, innovasjon og implementering.

Tid og sted

2  april 2020, kl 09.00-10.30

Online webinar

Påmelding på www.competeseminar.no

Om foredragsholderne

Compete er Norges faglig ledende rådgiver innen transformasjon, konkurransestrategi og merkevareledelse.

Henning Karlsen har hjulpet norske og internasjonale virksomheter med å utvikle og implementere sine konkurranse og merkevarestrategier gjennom 20 år. Han har på mange måter utviklet faget helhetlig merkevareledelse gjennom å tydeliggjøre sammenhengen mellom forretningsstrategi , konkurransestrategi og merkevarestrategi. Han foreleser både ved London Business School og London School of Economics.