Seminar

Nytt og spennende seminar fra Compete og Penetrace

Strategi seminar med fokus på prosess og KPI

Hvordan utvikle strategier som gir økt lønnsomhet over tid?
En empirisk utviklet verktøykasse for lønnsomme strategier

Fagområdet strategi har med tiden blitt både utvannet og misforstått, og måten det arbeides med strategi på i de fleste virksomheter er langt fra ideelt. Mye arbeid gjøres på magefølelse, med feil fokus, metoder og verktøy. Dette gir svak lønnsomhet og -konkurransekraft.

Vi i Compete og Penetrace ønsker å invitere deg til et 1,5 timers seminar om strategiarbeid som beviselig gir signifikant høyere lønnsomhet over tid. På seminaret, som er bygget på et omfattende forskningsprosjekt vi har gjort i samarbeid med London Business School, tar vi for oss en helhetlig verktøykasse med metoder, verktøy og prosesser for strategiutvikling og -implementering som vil kunne gi din virksomhet økt konkurransekraft og inntjening.

Agenda:

  1. Strategi – hva handler det egentlig om?
  2. Likhetstrekk blant virksomheter som lykkes bedre enn andre over tid
  3. En helhetlig verktøykasse for strategiarbeid som beviselig gir økt inntjening og lønnsomhet
  4.  Strategisk KPI utvikling og oppfølging – en forutsetning for å lykkes over tid

Webinaret finner sted 2 september kl 09.00. Seminaret varer omtrent i 90 minutter.

Jeg håper du har mulighet til å være med. Seminaret er gratis og uforpliktende.

Seminaret er bygget på ledende teori, cases og beste praksis innen strategi- og merkevareutvikling, generell ledelse, innovasjon og implementering.

Tid og sted

2 september kl 09.00 til 10.30

Fysisk seminar

Monierbygget – auditoriumet

Verkstedveien 1, Skøyen

Påmelding på Competeseminar.no

Om foredragsholderne

Compete er Norges faglig ledende rådgiver innen transformasjon, konkurransestrategi og merkevareledelse.

Henning Karlsen har hjulpet norske og internasjonale virksomheter med å utvikle og implementere sine konkurranse og merkevarestrategier gjennom 20 år. Han har på mange måter utviklet faget helhetlig merkevareledelse gjennom å tydeliggjøre sammenhengen mellom forretningsstrategi , konkurransestrategi og merkevarestrategi. Han foreleser både ved London Business School og London School of Economics.

Henning Tunsli er CEO i Penetrace – en marketing intelligence plattform som gir deg svar på hvilke markedsaktiviteter som gir best effekt på kort og lang sikt.