Tilbake til alle arrangementer

Hva betyr konkurransestrategi og merkevareledelse for toppledere

Tradisjonelt har merkevarebygging vært noe toppledere feilaktig har overlatt til markedsavdelingene, Uavhengig av kategori eller bransje viser ny forskning at strategisk merkevarebygging på selskapsnivå er den forretningsfilosofien som gir høyest lønnsomhet og størst avkastning på investert kapital over tid. Dette betyr at toppledere og ledergrupper i større grad må forstå og legge til grunn prinsipper og metoder fra merkevarebygging som premiss for fremtidig selskapsstrategi og forretningsutvikling.

 Tirsdag 19 mars inviterer vi deg til et 1,5 timers digitalt fagseminar om konkurransestrategi og merkevareledelse for toppledere. Seminaret er basert på resultater fra et seks års forskningsarbeid på likhetstrekk blant virksomheter som lykkes bedre en andre over tid som fagansvarlig hos Compete har ledet ved London Business School. Her byr vi på resultater, metoder og cases som vil prege fremtidig strategiarbeid, og som beviselig vil kunne bidra til økt konkurransekraft og lønnsomhet for din virksomhet.

Neste
Neste
5. april

Vinnende virksomheter